У лютому-березні цього року о. Петро, відвідуючи католицькі школи, зустрічався з керівниками цих шкіл, вчителями, батьками та учнями. Отець Петро упродовж десяти років був директором Гімназії «Шептицьких» у м. Львові, тому питання шкільного адміністрування, організації навчально-виховного процесу, спілкування з усіма учасниками освітньої спільноти католицької школи йому добре відомі з досвіду.
Серед шкіл, які відвідав отець у м. Львові 15-19 лютого були: НВК школа-гімназія Шептицьких, ПНВЗ І-ІІ ст. «Школа святої Софії», АШ «Тривіта», а також Навчально-молодіжний центр ім. святого Івана Боско. 7-10 березня о. Петро був на Тернопільщині у Колегіумі-інтернаті для дівчат «Знамення», що у с. Зарваниця, Бучацькому Колегіумі ім. свчм. Йосафата, школі Пресвятої родини в с. Озерна та у Тернопільському НВК «Школа-колегіум» Патріарха Йосифа Сліпого. 15-16 березня отець провів зустріч в м. Івано-Франківську у Католицькій школі ім. святого Василія Великого.
У рамках відвідин о. Петро провів для вчителів формаційну зустріч на тему: «Особливості та підходи взаємодії вчителя католицької школи». Також у розмові з вчителями, батьками, учнями заторкнув питання і проблеми християнського виховання. У спілкуванні з вчителями отець наголосив на важливості керуватись у житті школи християнськими цінностями і підходами у вихованні дітей. Вчителі мали нагоду поділитись труднощами, з якими вони зустрічаються у виховному процесі та отримали відповіді на питання, які їх хвилювали.
Після таких відвідин можна сказати, що позитивними ознаками є те, що ці школи користуються великою популярністю серед батьків, а саме через: позитивне виховання, добре ставлення до дітей та хорошу якість освіти. Здебільшого діти комфортно себе почувають у таких закладах та цінують опіку і ставлення вчителів. Щодо християнських цінностей, то їх, як правило, пропонують як окремий компонент у закладі. Ці цінності потрібно глибоко засвоювати не лише дітям, але також вчителям, і особливо батькам.
Загалом можна стверджувати, що такий тип навчально-виховних закладів цілком оправдовують своє існування та мають велику перспективу на майбутнє. Особливий їх вклад є в тому, що пропонують реальний спосіб виховання та формування дітей, який базується на всебічному розвитку та позитивному ставленні до особистості на основі християнського світогляду.
Щодо негативних елементів, то вони пов’язані здебільшого з пасивною участю батьків у вихованні власних дітей та слабкою співпрацею батьків із закладом. Складність також є у фінансуванні та утриманні навчальних закладів.
Отець Петро має наступні побажання задля розвитку шкіл:
- формація вчителів: щодо християнських цінностей, щодо виховних методів на основі християнських традицій, щодо особистої формації;
- праця з батьками та їх активне залучення до виховання власних дітей.
- виховання у дітях наполегливості, відповідальності та серйозності у ставленні до повсякденних обов’язків.