14-20 червня 2015 року відбулась навчальна поїздка директорів греко-католицьких шкіл та дитсадків до Словаччини, Австрії, Чехії та Польщі з метою ознайомлення з кращим досвідом католицького шкільництва та збагачення педагогічного і управлінського досвіду католицької освіти. Поїздку організувала Комісія у справах освіти та виховання УГКЦ у якій взяли участь 20 представників з Львівщини, Тернопільщини, Івано-Франківщини та м.Києва.
Група відвідала такі заклади:
- Карачинський греко-католицький ліцей ім. єпископа О.Стойки, с. Карачин, Закрпатська обл.Україна,
- у Словаччині: Церковну середню школу і дитячий садок Павла Петра Гойдича, м. Пряшів, вул. Бернолакова 21,
- у Австрії: Церковну вищу педагогічну школу у м. Відень, Початкову, середню школита дитсадок при Вищій педагогічній школі на Mayerweckstrasse 1, Віденську гімназію Сакре Кьор на Rennweg 31, Віденську торгову академію Сакре Кьор на Fasangasse
- у чеському м.Брно відвідали Гімназію святих Кирила і Методія і педагогічну школу на Lerchova 63, Психолого-педагогічну порадню, Єпископську гімназію і дитячий садок м. Брно на вулиці Barvicova 85,
- у Кракові делегація відвідала Державну гімназію оо.єзуїтів ім. св. Станіслава Косткі, вул. Spółdzielców 5, та дитячий садок № 40 ім. Св. Івана Павла ІІ сестер Божої Любові, вул. Pędzichów 16. Після чого відбули до Львова.
Директори розповіли європейським колегам про досвід освітньої та виховної роботи на християнських засадах в Україні.
Серед відгуків про досвід відвіданих закладів учасники навчальної подорожі відзначили:
- християнський профіль та практичне його втілення у життя шкільной спільноти;
- державне фінансування католицьких закладів у відвіданих країнах (за принципом «гроші за учнем», ін.) що дозволяє реалізацію навально-виховного профілю школи за вибором батьків;
- інноваційний підхід у педагогічній діяльності, адже майже у всіх класах присутні мультимедійні дошки, обладнані кабінети хімії, вивчення іноземних мові, ін.
- Особливо вразило учасників ставлення до учнів католицьких закладів, яке гармонійно інтегрує увагу, повагу до дитини та виховання її до відповідальності і самостійності.
- Важливим аспектом є розвиток талантів і обдарувань завдяки додатковим урокам творчості (яким передує спеціальне тестування) чи методам навчання у різновікових групах.
- Оснащення зон дозвілля і навчання у особливий спосіб, те та багато іншого стало новим досвідом для розбудови якісного формування українських греко-католицьких шкіл.